Warianty katalogów w wysyłkowej sprzedaży - czytaj na ten temat więcej

Handel wysyłkowy ma jeden skuteczny instrument. Jest nim katalog, za pomocą którego firma może zaprezentować swym prawdopodobnym nabywcom proponowane przez siebie artykuły oraz efektywnie zachęcić ich do dokonania kupna. Czym jest folder, z jakiego tak chętnie od powyżej stu lat korzystają przedsiębiorstwa trudniące się sprzedażą wysyłkową?
Katalog można potraktować jako reprezentatywną publikację o promocyjnym charakterze. Tu są zawarte najważniejsze informacje na temat towarów oraz ich ceny, w tym miejscu również umieszczone są wskazówki związane z procesem składania zamówienia. Zazwyczaj katalog swoją formą przypomina kolorowe pismo, acz spotkać można się także z katalogami, jakie przywodzą na myśl bardziej rozbudowaną broszurę. Zależnie od wariantu oferowanych artykułów można wyróżnić foldery artykułów konsumpcyjnych jak też katalogi artykułów inwestycyjno - zaopatrzeniowych. Pierwsze kierowane są na ogół do klientów indywidualnych. Z reguły w tychże katalogach opisywana jest garderoba, sprzęty RTV, publikacje, meble oraz inne produktu związane z wyposażeniem domu. Foldery przedstawiające towary inwestycyjne oraz zaopatrzeniowe są już kierowane do innych firm. Tutaj, ze względu na specyfikę odbiorców katalogu, ogromnie duże znaczenie ma opublikowanie dokładnych informacji, tak ważnych w każdej branży.
czytaj o ofercie firmy MCP
Opracowanie: Natasia Causse
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com


Kolejne tematy

Inwestycja wdrożenia Atestu Jakości ISO umożliwia wiele profity, ogromne zyski i szybko się zwraca.

Certyfikaty
Opracowanie: The Forests Dialogue
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Dokumenty ISO, to zaświadczenia, dowody poręczające, że wyrób, proces lub usługa są tożsame z odpowiednim aktem prawnym lub normą prawną.


Foldery można podzielić również pod względem pełnionych przez nie funkcji. Obok tak częstokroć napotykanych folderów sprzedaży wysyłkowej spotkać możemy też takie, jakich głównymi celami są promocja a także rozpowszechnianie informacji na temat firmy a także wyrobów. Kluczowym celem będzie tu nie tyle sama sprzedaż, co jej skuteczne podtrzymywanie - . Katalogi można podzielić również ze względu na pokazywany w nich asortyment. Wiele różnorodnych towarów można odnaleźć w katalogach ogólnych, których przeciwieństwem są katalogi specjalistyczne, kierowane do konkretnych grup odbiorców.


Katalogi klejone to dzisiaj jeden z najczęściej stosowanych prospektów reklamowych. Cechują się tak zwanym płaskim grzbietem, tj. wszystkie elementy katalogu (karteczki i okładka) połączone są ze sobą za pomocą kleju, a więc metodą klejenia. Zakończony w ów sposób grzbiet katalogów w znacznym stopniu upraszcza ich przechowywanie. Druk katalogów klejonych znajduje się dziś w propozycji większości drukarni.
22-06-2018
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.