Sposób na oszczędne zakupy w marketach

Polacy markety pokochali od „pierwszego wejrzenia”. Robienie zakupów w Tesco czy Carrefour to chleb powszedni, a oferta gazetek z tych sklepów nierzadko jest pretekstem do rozmów w pracy czy na rodzinnych spotkaniach. Wszak wszyscy cenimy sobie jakość za rozsądną cenę.


W marketach znajdziemy szeroki asortyment, miłą dla ucha muzykę sączącą się z głośników oraz możność płacenia kartą . Możemy długo przebierać w artykułach spożywczych, gospodarstwa domowego,
sklep
odzieży, wyszukiwać artykuły objęte promocją. A jeśli praca i obowiązki nie pozwalają nam na zapomnienie, możemy we własnym, wygodnym fotelu zorganizować listę zakupów, zapoznać się z ofertą. Wystarczy tylko, że zapoznamy się z ulotką sklepu.

Ulotki reklamowe. Możemy je znaleźć w każdym większym sklepie, markecie, oraz...skrzynce pocztowej. W ten sposób korzystamy z nich najchętniej, dlatego iż za ich pośrednictwem otrzymujemy informacje jaki towar jest w danym momencie objęty promocją w danym sklepie. A któż z nas nie czuje potrzeby by być na bieżąco z promocjami?

Nie jesteśmy wówczas skazani na spacery po sklepie w celu znalezienia objętych promocją produktów, ponieważ już w przed wyjściem na zakupy jesteśmy w stanie skontrolować, jaki towar warto kupić.

Mając większą ilość ulotek z różnych sklepów, np. gazetki Tesco jak na Promocyjni czy Carrefour gazetki promocyjne, możemy porównać ceny i sprawdzić, te najbardziej korzystne dla naszego portfela. Takie planowanie wydatków, z uwzględnieniem ulotek reklamowych umożliwia nam wybór najciekawszej oferty, niemało przy tym zaoszczędzając. A w obecnych czasach, gdy sytuacja finansowa wielu osób nie jest najlepsza, jest to
promocja
Opracowanie: Jean-Etienne Minh-Duy Poirrier
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
znaczące ułatwienie w planowaniu domowego budżetu. Wówczas branie udziału w promocjach na pewno może się opłacić, zwłaszcza w momencie takich akcji jak dwa produkty w cenie jednego, czy dodatkowa sztuka za za połowę ceny. Zobacz też: .

Osoby, które muszą pokonać dłuższą drogę do marketu przeważnie nie wybierają się na zakupy bez konkretnego celu. Dzięki ulotce promocyjnej, klient jest w stanie zorientować się, jaki interesujący go towar w danym dniu może nabyć i za jaką cenę, a to zmobilizuje go do odwiedzin w markecie.
21-06-2018
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.