Skrzynka pocztowa
Reklama billboardowa
Opracowanie: ING Group
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

W jaki sposób osiągnąć zysk z kampanii reklamowej – bannery w Krakowie

Reklama zewnętrzna jest uważana nie bez przyczyny za jeden z najefektywniejszych jej rodzajów. Prawie każdy użytkownik internetu od razu blokuje natrętne reklamy na stronach www, a sporo ulotek , a także folderów reklamowych wkładanych do skrzynek pocztowych – jest często natychmiast usuwanych. Natomiast znakomicie rozplanowana reklama na billboardach bądź plakatach to niewątpliwie świetne rozwiązanie – jest w miarę trwała, bez trudu dostępna dla wielu możliwych klientów oraz rzadko kiedy potrafi zniechęcić tak, jak wyskakujące okienka lub gazetki w reklamie wewnętrznej.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.