Skrzynka pocztowa
Reklama billboardowa
Opracowanie: ING Group
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

W jaki sposób osiągnąć zysk z kampanii reklamowej – bannery w Krakowie

Reklama outdoorowa jest uważana nie bez powodu za jeden z najskuteczniejszych jej rodzajów. Niemal każdy internauta od razu blokuje przeszkadzające reklamy na stronach internetowych, a dużo ulotek , a także folderów reklamowych wrzucanych do skrzynek pocztowych – jest często błyskawicznie usuwanych. Z kolei znakomicie przemyślana reklama na billboardach albo plakatach to z pewnością świetne rozwiązanie – jest stosunkowo trwała, bez trudu dostępna dla wielu możliwych klientów , jak również rzadko kiedy potrafi zniechęcić tak, jak wyskakujące reklamy bądź foldery w reklamie indoorowej.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.