Skrzynka pocztowa
Reklama billboardowa
Opracowanie: ING Group
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

W jaki sposób osiągnąć zysk z kampanii reklamowej – bannery w Krakowie

Reklama outdoorowa jest uznawana nie bez powodu za jeden z najskuteczniejszych jej rodzajów. Niemal każdy użytkownik internetu od razu wyłącza przeszkadzające reklamy na stronach internetowych, a dużo ulotek , jak również folderów reklamowych wkładanych do skrzynek pocztowych – jest często błyskawicznie usuwanych. Natomiast wspaniale zaplanowana reklama na billboardach lub plakatach to bez wątpienia świetne rozwiązanie – jest w miarę trwała, bez trudu dostępna dla wielu możliwych klientów , jak również rzadko kiedy potrafi zniechęcić tak, jak wyskakujące reklamy lub foldery w reklamie indoor.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.