Skrzynka pocztowa
Reklama billboardowa
Opracowanie: ING Group
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

W jaki sposób osiągnąć zysk z kampanii reklamowej – bannery w Krakowie

Reklama outdoorowa jest uważana nie bez przyczyny za jeden z najefektywniejszych jej rodzajów. Niemal każdy user od razu blokuje natrętne reklamy na stronach www, a dużo ulotek oraz folderów reklamowych wrzucanych do skrzynek pocztowych – jest nieraz natychmiastowo usuwanych. Z kolei znakomicie rozplanowana reklama na billboardach albo plakatach to niewątpliwie doskonały pomysł – jest stosunkowo trwała, bezproblemowo dostępna dla wielu potencjalnych klientów , a także rzadko kiedy potrafi zniechęcić tak, jak wyskakujące okienka lub gazetki w reklamie wewnętrznej.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.