Rynek
Reklama billboardowa
Opracowanie: ING Group
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

W jaki sposób osiągnąć zysk z kampanii reklamowej – bannery w Krakowie

Reklama zewnętrzna jest uważana nie bez powodu za jeden z najskuteczniejszych jej rodzajów. Niemal każdy internauta od razu blokuje natrętne reklamy na stronach internetowych, a wiele ulotek , jak również gazetek reklamowych wrzucanych do skrzynek pocztowych – jest nieraz natychmiastowo usuwanych. Natomiast dobrze rozplanowana reklama na billboardach albo plakatach to bez wątpienia strzał w dziesiątkę – jest w miarę trwała, łatwo dostępna dla wielu możliwych klientów , a także rzadko kiedy zniechęca tak, jak wyskakujące reklamy lub gazetki w reklamie wewnętrznej.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.