Reklama
hipermarket
Opracowanie: MollySVH
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Bardzo pomocne, korzystamy z nich często – gazetki promocyjne. Dzięki nim jesteśmy w stanie porównać ceny i sprawdzić interesujące okazje

Faktycznie żyjemy w czasach konsumpcjonizmu, gdzie wszystko można kupić. Przyzwyczailiśmy się do tego i nie wyobrażamy sobie okoliczności, iż byłoby inaczej, na przykład, że zabrakłoby towarów w sklepach. Identycznie nie wyobrażamy sobie sytuacji, jakby z dnia na dzień zlikwidowano większość sklepów, w jakich robimy zakupy. Myślę również, iż wiele osób mogłoby się poczuć trochę zdezorientowanych, jakby nagle zniknęły gazetki promocyjne.
Telebim
Opracowanie: Steven Straiton
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Plusy użycia telebimów w nowoczesnych formach reklamy, jak sprawdzają się one w dużych miastach.

Jedną z najskuteczniejszych obecnie form wielkoformatowych reklam są telebimy. Dużą popularność zyskały stosunkowo niedawno, bo raptem kilkanaście lat temu, a bardzo dużo do tego się przyczynił rozwój nowych technologii. W telebimach używane są bardzo wydajne, mocne diody, których światło jest widoczne z daleka, a poza tym będą one zużywać bardzo mało prądu.
Bilboard
Na podstawie danych z: flickr.com

Billboardy sponsorskie - czy wskazane jest aby zdecydować się na tego typu sposób reklamy?

Billboard sponsorski, zwany podobnie planszą sponsorską, to ośmiosekundowa prezentacja telewizyjna wypuszczana razem z programem telewizyjnym i jego teaserami. Prawidłowo obrobione billboardy sponsorskie stanowią ciekawą alternatywę do zwyczajnych spotów reklamowych nadawanych w blokach reklamowych czy też stanowić mogą ich dopełnienie.
tesco

Sposób na oszczędne zakupy w marketach

Polacy markety pokochali od „pierwszego wejrzenia”. Robienie zakupów w Tesco czy Carrefour to chleb powszedni, zaś oferta gazetek z owych sklepów często jest pretekstem do rozmów w pracy czy wśród przyjaciół. I nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ wszyscy cenimy sobie jakość za rozsądną cenę.
promocje
Na podstawie danych z: http://pl.freepik.com/

Przekazy wideo jako duże znaczenie dla marketingu internetowego

Rosnąca liczba internautów sprawia, że marketing na stałe zagościł w sieci. Ze względu na szczególność medium, w którym działa, marketing internetowy bezustannie wypracowuje własne narzędzia pracy.
naklejka
Opracowanie: John Fischer
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Poznaj naklejki jako odmianę marketingu wykorzystywanego obecnie

Teraz żadna firma nie jest w stanie działać bez właściwej reklamy. Gadżety reklamowe są jednym z z reguły napotykanych sposobów reklamy firmy, albo towaru.
Konkurencja na rynku jest bardzo silna, dlatego też powinno się zainwestować w wszelkiego gatunku reklamę.
Baner, raklama
Opracowanie: http://www.sxc.hu
Na podstawie danych z: http://www.sxc.hu

Reklama świetnym sposobem na podwyższenie sprzedaży

W bardzo wielu miastach - szczególnie w dużych - coraz nagminniej dyskutuje się na posiedzeniach rady miasta lub na forach internetowych służących do komunikowania się mieszkańców o reklamach wszędobylskich. Jest to zapewne kłopot, tym bardziej dla tych wrażliwych estetycznie.
Ekrany reklamowe nocą
Opracowanie: http://www.freeimages.com
Na podstawie danych z: http://www.freeimages.com

Telebim Sanok stosuje w różnych lokalizacjach

Nowoczesne technologie mają możliwość się przydać w reklamie

Musimy zdawać sobie sprawę z tego, że świat się przemienia, proponowane okazują się być różnorakiego rodzaju sprzęty, a co się z tym łączy, wiele z nich możemy wykorzystać w czasie wyświetlania reklam. Wystarczy tylko, że będziemy wiedzieli, w jaki sposób je wykorzystać, tak by mogły nam przynosić najwięcej pożytku.
reklama w mieście
Opracowanie: ING Group
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Reklama w mieście - konkretny komunikat

Masowa. Pociągająca i bezpośrednia. Efektywna. Najlepsza wielkoformatowa - reklama zewnętrzna. Masowość to plusy reklamy outdoorowej. Outdoor może być kierowany jednocześnie do konkretnych grup klientów, jak ma to miejsce w pozostałych mediach. Wspaniale sprawdza się w większych miejscowościach. Największą grupą adresatów outdoorowych kampanii są osoby mobilne, czynni, z potencjałem nabywczym, jacy większą część swojego czasu spędzają przemieszczając się w miejskiej przestrzeni.
kolorowe teczki z nadrukiem
Opracowanie: ukeig
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Teczki z nadrukiem i standy tekturowe jako wyśmienita forma reklamy

Fabrykanci segregatorów, teczek z nadrukami i standów tekturowych posiadają atrakcyjną i szeroką ofertę artykułów reklamowych. W asortymencie w wielu przypadkach znajdziemy nie wyłącznie teczki z nadrukiem, ale także wzorniki, opakowania, torby i clipboardy reklamowe, co więcej firmy na ogół oferują też opakowania reklamowe, gadżety tekturowe czy inne produkty biurowe i reklamowe.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.