Reklama
Bilboard
Na podstawie danych z: flickr.com

Billboard poznań może okazać się zrobiony na telebimie

Istotniejsze jest gdzie aniżeli jaka
Decydując się na reklamę, która ma promować usługi naszej firmy, pragniemy aby przyniosła ona jak najlepsze efekty oraz docierała do sporej liczby obywateli. Przez to właśnie musimy pamiętać, że istotniejsze będzie gdzie taka reklama będzie zamieszczona, jak wiele osób będzie mogło ją dziennie zobaczyć, aniżeli to, jak ona naprawdę będzie stworzona.
hipermarket
Opracowanie: MollySVH
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Bardzo pomocne, korzystamy z nich często – gazetki promocyjne. Dzięki nim jesteśmy w stanie porównać ceny i sprawdzić interesujące okazje

Faktycznie żyjemy w czasach konsumpcjonizmu, gdzie wszystko można kupić. Przyzwyczailiśmy się do tego i nie wyobrażamy sobie okoliczności, iż byłoby inaczej, na przykład, że zabrakłoby towarów w sklepach. Identycznie nie wyobrażamy sobie sytuacji, jakby z dnia na dzień zlikwidowano większość sklepów, w jakich robimy zakupy. Myślę również, iż wiele osób mogłoby się poczuć trochę zdezorientowanych, jakby nagle zniknęły gazetki promocyjne.
Telebim
Opracowanie: Steven Straiton
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Plusy użycia telebimów w nowoczesnych formach reklamy, jak sprawdzają się one w dużych miastach.

Jedną z najbardziej skutecznych współcześnie form wielkoformatowych reklam są telebimy. Popularność zyskały stosunkowo niedawno, bo raptem kilkanaście lat temu, a bardzo dużo przyczynił się do tego rozwój nowych technologii. W urządzeniach tych wykorzystuje się bardzo wydajne, mocne diody, jakich światło widać dobrze z daleka, a poza tym zużywają one bardzo mało prądu.
Bilboard
Na podstawie danych z: flickr.com

Billboardy sponsorskie - czy wskazane jest aby zdecydować się na tego typu sposób reklamy?

Billboard sponsorski, określany również planszą sponsorską, to ośmiosekundowa prezentacja telewizyjna nadawana wspólnie z programem telewizyjnym i jego teaserami. Poprawnie obrobione billboardy sponsorskie tworzą ciekawą alternatywę do regularnych spotów reklamowych wypuszczanych w blokach reklamowych bądź stanowić mogą ich dopełnienie.
tesco

Sposób na oszczędne zakupy w marketach

Polacy markety polubili od „pierwszego wejrzenia”. Chodzenie do Tesco czy Carrefour-a to chleb powszedni, zaś oferta gazetek z tych sklepów nierzadko jest pretekstem do rozmów w pracy czy na rodzinnych spotkaniach. I nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ nikt z nas nie lubi przepłacać.
promocje
Na podstawie danych z: http://pl.freepik.com/

Przekazy wideo jako duże znaczenie dla marketingu internetowego

Rosnąca liczba internautów sprawia, że marketing na dobre zagościł w sieci. Ze względu na specyfikę medium, w jakim działa, marketing internetowy cały czas wypracowuje własne narzędzia pracy.
naklejka
Opracowanie: John Fischer
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Poznaj naklejki jako odmianę marketingu wykorzystywanego obecnie

Dzisiaj żadna jednostka nie jest w stanie funkcjonować bez odpowiedniej reklamy. Gadżety reklamowe są jednym z z reguły spotykanych procedur reklamy jednostki, bądź towaru.
Rywalizacja na rynku jest bardzo mocna, dlatego też warto zainwestować w jakiegokolwiek gatunku reklamę.
Baner, raklama
Opracowanie: http://www.sxc.hu
Na podstawie danych z: http://www.sxc.hu

Reklama świetnym sposobem na podwyższenie sprzedaży

W bardzo wielu miastach - szczególnie w dużych - coraz częściej dysputuje się na sesjach rady miejskiej bądź na forach w internecie służących do komunikowania się mieszkańców o reklamach wszechobecnych na naszych ulicach. Jest to zapewne trudność, szczególnie dla tych wrażliwych estetycznie.
Ekrany reklamowe nocą
Opracowanie: http://www.freeimages.com
Na podstawie danych z: http://www.freeimages.com

Telebim Sanok stosuje w różnych lokalizacjach

Spójrzmy w jakim miejscu wykorzystać nowoczesne technologie

Powinniśmy wydawać sobie kwestię z tego, że świat się przemienia, oferowane będą przeróżnego typu sprzęty, a co się z tym łączy, wiele z nich mamy szansę użyć w czasie wyświetlania reklam. Starczy jedynie, że będziemy mieli świadomość, w jaki sposób je wykorzystać, tak aby miały szansę nam przynieść najwięcej plusów.
reklama w mieście
Opracowanie: ING Group
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Reklama w mieście - konkretny komunikat

Masowa. Pociągająca i bezpośrednia. Efektywna. Najlepsza wielkoformatowa - reklama zewnętrzna. Masowość to plusy reklamy outdoorowej. Outdoor może być kierowany jednocześnie do konkretnych grup klientów, jak ma to miejsce w pozostałych mediach. Wspaniale sprawdza się w większych miejscowościach. Największą grupą adresatów outdoorowych kampanii są osoby mobilne, czynni, z potencjałem nabywczym, jacy większą część swojego czasu spędzają przemieszczając się w miejskiej przestrzeni.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.