Przestrzeń
reklama w mieście
Opracowanie: ING Group
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Reklama w mieście - konkretny komunikat

Dla mobilnych. Atrakcyjna i przystępna. Skuteczna. Najlepsza wolno stojąca - reklama zewnętrzna. Szeroki zasięg to plusy reklamy zewnętrznej. Outdoor może być kierowany jednocześnie do konkretnych grup odbiorców, jak ma to miejsce w pozostałych mediach. Wspaniale sprawdza się w dużych miejscowościach. Najogromniejszą grupą odbiorców kampanii outdoorowych są ludzie mobilni, dynamiczni, z potencjałem nabywczym, jacy większą część swojego czasu spędzają przemieszczając się w miejskiej przestrzeni.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.