Outdoor
reklama w mieście
Opracowanie: ING Group
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Reklama w mieście - konkretny komunikat

Masowa. Atrakcyjna i przystępna. Efektywna. Najlepsza wielkoformatowa - reklama outdoorowa. Szeroki zasięg to atuty reklamy zewnętrznej. Outdoor może być kierowany jednocześnie do konkretnych grup konsumentów, jak ma to miejsce w pozostałych mediach. Doskonale sprawdza się w dużych miejscowościach. Najogromniejszą grupą adresatów outdoorowych kampanii są ludzie mobilni, aktywni, z potencjałem nabywczym, jacy dużą część swojego czasu spędzają przemieszczając się w przestrzeni miejskiej.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.