Reklama zewnętrzna - w jaki sposób dobrze ją przeprowadzić, by nie stracić zainwestowanych środków?

Jak zabrać się za stworzenie kampanii reklamy zewnętrznej, tak by otrzymać jak najlepszy efekt?

Reklama wielkoformatowa
Opracowanie: Jeffrey Zeldman
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Reklama zewnętrzna, nawet przy stale zwiększającej się roli marketingu internetowego, stale jest istotnym składnikiem w przeprowadzanych kampaniach, ze względu na jej szeroki zasięg i masowy charakter. Ta forma gwarantuje wielokrotny i niełatwy do uniknięcia dla odbiorcy kontakt z przekazem.

Kolejne tematy

Plakatowanie - niewątpliwe jedna z najczęściej wykorzystywanych form reklamy zewnętrznej

zakupy
Opracowanie: Dobre Domy - Flak & Abramowicz
Na podstawie danych z: Dobre Domy - Flak & Abramowicz
To nieodłączny element naszej egzystencji. Stykamy się z nią codziennie. Otacza nas ze wszystkich możliwych stron. Można ją znaleźć niemal wszędzie - na ulicach, targowiskach, autach, w centrach handlowych, prasie, radiu, telewizji i Internecie a nawet skrzynkach pocztowych.


Rzecz jasna teoretycznie możemy wszystko przeprowadzić sami - zlecić wykonanie projektu grafikowi, wydrukować plakaty, a potem rozklejać je na mieście (tylko w miejscach do tego udostępnionych), które zapewne i tak zostaną natychmiast ściągnięte albo zaklejone innym ogłoszeniem. No dobrze, żarty na bok. Zdecydowanie odradzamy ten zamiar. Zapewne nie będzie wystarczającego rezultatu, a jakieś pieniądze wszak w to inwestujemy. Może jednak powinna się tym zająć agencja reklamowa, która będzie dbać o wszystkie szczegóły i ma do dyspozycji billboardy, czyli wielkoformatowe nośniki, na których nasz przekaz będzie bardziej zauważalny?


Na co zwracać uwagę, co powinna nam zaoferować agencja reklamowa? - agencja reklamowa Foliograf Gdy decydujemy się na przekazanie w ich ręce całego procesu będzie to: współpraca grafika, który odpowiednio opracuje projekt, dobra cena wydruku materiałów, przygotowanie i dostarczenie ich do miejsca ekspozycji, zadbanie, żeby plakaty były dostosowane do rozmiarów tablic. Korzystnie jest, gdy agencja reklamowa dba o konserwację i inne czynności niezbędne do utrzymania właściwej ekspozycji naszych ogłoszeń. Warto też korzystać z orientacji doświadczonych pracowników agencji, jeśli idzie o to, co i jak ma pokazywać nasza reklama. Bardzo istotną sprawą jest, gdzie znajdą się nasze billboardy. Trzeba przed zaczęciem współpracy sprawdzić, w jakich punktach znajdują się nośniki. Nie chcielibyście przecież wydać pieniądze na reklamę, którą niewielu odbiorców zobaczy?

Oprócz samej lokalizacji agencja reklamowa może nam udostępnić informacje o otoczeniu nośnika, rodzaju, gdzie stoi, bliskiej sygnalizacji świetlnej, natężeniu ruchu pieszych i samochodów w danym rejonie. Te wszystkie elementy mogą znacznie wpłynąć na odpowiednio liczny odbiór naszej reklamy. Warto również sprawdzić, czy billboardy są oświetlone, co zapewnia lepszą widoczność w nocnych godzinach, a w porze zimowej - przez dużą część doby - www.foliograf.pl/billboardy.

Mamy nadzieję, że dzięki tym kilku poradom prościej będzie wam wybrać właściwą agencję reklamową.
22-06-2018
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.