Reklama w mieście - konkretny komunikat

Masowa. Atrakcyjna i przystępna. Efektywna. Najlepsza wielkoformatowa - reklama zewnętrzna. Masowość to atuty reklamy zewnętrznej. Outdoor może być kierowany równolegle do konkretnych grup klientów, jak ma to miejsce w pozostałych mediach. Świetnie sprawdza się w większych miejscowościach. Najogromniejszą grupą odbiorców kampanii outdoorowych są ludzie mobilni, dynamiczni, z potencjałem nabywczym, jacy większą część swojego czasu spędzają przesuwając się w miejskiej przestrzeni.

oferta banerów z Wrocławia
Opracowanie: Map of the Urban Linguistic Landscape
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Outdoor jest w ich wypadku w największym stopniu skuteczny, gdyż kontakt z reklamą typu outdoor mają praktycznie bez przerwy: podróżując samochodem, chodząc ulicą, odwiedzając centra rozrywkowe, hipermarkety. banery reklamowe z Warszawy są nośnik o dużym potencjale, z atrakcyjnym sposobem komunikacji. Jest bezpośrednia w odbiorze, dzięki czemu z powodzeniem konkuruje z pozostałymi mediami. Odbiorcy mają kontakt z outdoorem wtenczas, kiedy przebywają poza domem, w przestrzeni miejskiej, w okolicznościach, w jakich zwykle - bardziej aniżeli w mieszkaniu czy w pracy - są nastawieni na silny kontakt ze środowiskiem. Także brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy typu outdoor. Z reguły odbiorcy lepiej odpowiadają na przesył demonstrowany na billboardach i poświęcają mu więcej uwagi, niż ma to miejsce w przypadku publikatorów, jakim muszą zadeklarować osobisty czas albo wykonać jakąś czynność (zakupić gazetę, włączyć radio, otworzyć przeglądarkę internetową). Pod względem bezpośredniości kontaktu oraz naturalności odbioru reklama typu outdoor bije bezwzględnie inne media.


Kolejne tematy

Telebim Sanok stosuje w różnych lokalizacjach

Ekrany reklamowe nocą
Opracowanie: http://www.freeimages.com
Na podstawie danych z: http://www.freeimages.com
Nowoczesne technologie mają szansę się sprawdzić w reklamie

Powinniśmy zdawać sobie sprawę z tego, że świat się zmienia, proponowane są różnego rodzaju urządzenia, a co się z tym łączy, sporo z nich mamy szansę użyć w czasie pokazywania reklam. Starczy jedynie, że będziemy mieli świadomość, w jaki sposób je zastosować, tak aby mogły nam przynieść najwięcej plusów.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.