Przedstawienie firmy klientowi to nie jedynie kampanie marketingowe

Stworzenie dobrego oraz profesjonalnego obrazu firmy – która będzie zdolna sprostać oczekiwaniom progresywnych potencjalnych klientów nie zakańcza się na łożeniu sporych kwot na kampanie reklamowe.


mieszkania
Opracowanie: Kuba Bożanowski
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com


Kolejne tematy

Jak zaaranżować łazienkę nie mając większym doświadczeniem?

łóżko
Opracowanie: MoBikeFed
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Przestrzenna, a głównie ergonomiczna łazienka to marzenie prawie każdego z nas. Remont, a później aranżacja tego pomieszczenia musi być przemyślane.


akt - praca
Opracowanie: uhFEPBCwmVJvVMYaM8QAmrxpTC uhFEPBCwmVJvVMYaM8QAmrxpTC
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com


zestaw kuponów rabatowych
Opracowanie: Carol Pyles
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com


Sprzedając towary lub usługi trzeba rozpocząć umacnianie swojej pozycji w świadomości klientów od tak zwanego własnego podwórka. Logo Przedsiębiorstwa jest głównym znakiem rozpoznawczym, który wiąże się (a przynajmniej powinien) z określonymi wartościami. Ekskluzywny logotyp, który zapadnie w pamięci klienta musi wywoływać szybkie skojarzenia z pozytywnymi ideami. Spoglądając na ekskluzywny logotyp przedsiębiorstwa widniejący na opakowaniu produktu lub froncie budynku na tablicy informacyjnej konsument musi doświadczać uczucia pewności, że ten producent lub usługodawca rozwiąże jego kłopot i zaspokoi konkretną potrzebę. Ekskluzywny logotyp to punkt wyjścia dla wszystkich przyszłościowych działań marketingowych. W przestrzeni rynkowej bez większych problemów odszuka się firmę graficzną, która stworzy logo odzwierciedlające wartości, którymi w swojej działalności kieruje się konkretna firma.


Kolejnym bardzo ważnym elementem, na który należy zwrócić uwagę są tabliczki znamionowe. Ich istotność jest często marginalizowana – jest to niewybaczalny błąd! Tabliczki znamionowe tak samo jak wizytówki prezentują konkretny wizerunek przedsiębiorstwa nabywcy. Tabliczki znamionowe są z reguły wykonane z metalu i zamieszczane na sprzętach elektronicznym.


Trzeba to brać pod uwagę projektując logo – musi on stanowić połączenie zapadających w pamięci cech, nieskomplikowanego kształtu i nawiązań do określonych pozytywnych idei. Tabliczki znamionowe oraz logotyp to podstawy przyszłych działań promocyjnych – nie warto przy ich przeprojektowywaniu oszczędzać na czasie.
17-01-2018
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.