Nośniki reklam – krótki poradnik jak można się promować

W obecnych czasach można wyróżnić bardzo dużo nośników reklam. Najstarszym i najbardziej popularnym jest papier. Od kiedy wynaleziono druk, w gazetach każdorazowo można było natknąć się na wzmianki związane z różnego rodzaju produktami, które można kupić pod podanym adresem.

Obecnie właściwie co
reklama w mieście
Opracowanie: ING Group
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
druga strona w kolorowym magazynie to reklama, a ponadto, na każdym kroku mamy styczność z tysiącami różnego rodzaju ulotek, broszur czy plakatów. Reklamy, które można byłoby uznać za obecnie najbardziej efektywne to te puszczane w telewizji oraz emitowane w radiu. Ludzie słuchając radia lub oglądając telewizję bezwiednie utrwalają sobie w głowie nazwy reklamowanych pomiędzy audycjami produktów. Ich przewaga polega na tym, że działają zarówno dźwiękiem, jak i obrazem. Równie dużą popularnością cieszą się również reklamy internetowe. Te jednak kojarzą nam się zwykle bardzo źle, gdyż bardzo często mają formę irytujących bannerów wyskakujących na każdej stronie internetowej na jaką wejdziemy. Każdemu znane jest także umieszczanie reklam (hiperłącze do serwisu) (odwieź www) w przestrzeni miejskiej. Chodzi tu głównie o billboardy, których zasada oddziaływania jest bardzo prosta: przytłaczają nas swoją wielkością oraz zazwyczaj krzykliwą kolorystyką. Stosunkowo popularne jesttakże obklejanie całych powierzchni aut na przykład logotypem danej marki i przemieszczanie się nim po terenie całego miasta, w celu zwrócenia uwagi i utrwalenia nazwy firmy w podświadomości przechodniów.


Kolejne tematy

Jakim sposobem wymyślić skuteczną reklamę naszej firmy?

usługi fotograficzne
Opracowanie: http://www.sxc.hu
Na podstawie danych z: http://www.sxc.hu
Każdy właściciel firmy niezwykle dobrze wie, że kluczowym celem rozpoczętej aktywności oszczędnościowej jest zwiększanie zysku. Jest to najważniejszy wyznacznik, który w znaczny sposób predestynuje strategie działania firmy. Jakiekolwiek czynność oraz działania podejmowane w aspekcie firmy mają bowiem na celu powiększenie generowanego przychodu, tak by skorzystali nam tym wszyscy pracownicy danej jednostki.

Jeśli dodatkowo wybrany na ten cel samochód pochodzi z dawnej epoki i jest to przykładowo warszawa lub garbus, to wówczas przyciąga on dodatkowe zainteresowanie.
reklama na budynku
Opracowanie: Vernon Chan
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Istotnym nośnikiem reklam są także różnorakie gadżety firmowe. Bardzo dużo przedsiębiorstw decyduje się na wyprodukowanie przedmiotów takich jak na przykład długopisy, kubki czy teczki reklamowe, które zostają opatrzone w logotyp. Więcej: . Jest to także sposób utrwalania pozycji danej marki w głowie potencjalnego klienta. Gadżety tego rodzaju zwykle są rozdawane za darmo, dzięki czemu oddziałują jeszcze bardziej zachęcająco. Wszystkie opisane powyżej rodzaje reklam łączy jedna kwestia: ich głównym celem jest zostać zauważonym. Producentom chodzi o to, żeby utrwalić w podświadomości konsumenta swoją markę i budzić przyjemne skojarzenia. Jest to podstawowa przyczyna, dlaczego ludzie na co dzień są zalewani ze wszystkich stron tysiącami reklam w różnej formie – żeby jak najmocniej zapisać dany produkt w ich głowie.
23-06-2018
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.