Nośniki reklam – krótki poradnik jak można się promować

W obecnych czasach można wyróżnić bardzo dużo nośników reklam. Najstarszym i najbardziej popularnym jest papier. Od kiedy wynaleziono druk, w gazetach każdorazowo można było natknąć się na wzmianki związane z różnego rodzaju produktami, które można kupić pod podanym adresem.

Obecnie właściwie co
reklama w mieście
Opracowanie: ING Group
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
druga strona w kolorowym magazynie to reklama, a ponadto, na każdym kroku mamy styczność z tysiącami różnego rodzaju ulotek, broszur czy plakatów. Reklamy, które można byłoby uznać za obecnie najbardziej efektywne to te puszczane w telewizji oraz emitowane w radiu. Ludzie słuchając radia lub oglądając telewizję bezwiednie utrwalają sobie w głowie nazwy reklamowanych pomiędzy audycjami produktów. Ich przewaga polega na tym, że działają zarówno dźwiękiem, jak i obrazem. (http://gondor.pl/blog/drukarnia-wielkoformatowa.php) Równie dużą popularnością cieszą się również reklamy internetowe. Te jednak kojarzą nam się zwykle bardzo źle, gdyż bardzo często mają formę irytujących bannerów wyskakujących na każdej stronie internetowej na jaką wejdziemy. Każdemu znane jest także umieszczanie reklam (odwieź www) w przestrzeni miejskiej. Chodzi tu głównie o billboardy, których zasada oddziaływania jest bardzo prosta: przytłaczają nas swoją wielkością oraz zazwyczaj krzykliwą kolorystyką. Stosunkowo popularne jesttakże obklejanie całych powierzchni aut na przykład logotypem danej marki i przemieszczanie się nim po terenie całego miasta, w celu zwrócenia uwagi i utrwalenia nazwy firmy w podświadomości przechodniów.


Kolejne tematy

Jakim sposobem wymyślić skuteczną reklamę naszej firmy?

usługi fotograficzne
Opracowanie: http://www.sxc.hu
Na podstawie danych z: http://www.sxc.hu
Każdy dyrektor firmy niezmiernie dobrze wie, że kluczowym celem rozpoczętej aktywności gospodarczej jest powiększanie zysku. Jest to najważniejszy wyznacznik, jaki w znaczny sposób ustala strategie działania firmy. Wszelkie czynność oraz działania podejmowane w zakresie firmy mają bowiem na celu podniesienie uzyskiwanego profitu, tak by skorzystali nam tym wszelcy pracownicy danej organizacji.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.