Fotografia produktowa czyli?

Co jest najistotniejsze w reklamowaniu czegoś? Naturalnie fotografia reklamowa. Dopiero na dalszym miejscu znajduje się zgrabnie napisane hasło marketingowe. Taka jest prawda, że klienci mocniej zwracają uwagę na graficzne ujęcie reklamowanego produktu, tak po prostu pracuje ludzki mózg. Z tej przyczyny fotografia reklamowa musi realizować wiele praktycznych norm.


fotografia produktu
Po pierwsze, przedstawia konkretny przedmiot od jak dobrej strony. Powinna silnie uwypuklać plusy, jednocześnie tuszując wady. Wielką rolę ma tu oświetlenie, odpowiednio dopasowany kadr oraz kolorystyka. Sporo fotografii promocyjnych (sprawdź na http://grupabef.pl/fotografia/) przechodzi przez żmudny proces poprawiania – zdolni graficy umieją tak skutecznie ulepszyć oryginalne ujęcie.

Niestety, mankamentem takiego poprawiania jest to, że często fotografia reklamowa jest niewiarygodna. Z pewnością wielu z was przeżyło wielkie rozczarowanie po zamówieniu kanapki w sieciowym fastfoodzie, ponieważ nie prezentowała się tak jak na fotografii w jadłospisie. Dlatego zawsze trzeba namierzyć równowagę, by nie przegiąć z retuszowaniem zdjęcia.

1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.