Billboardy sponsorskie - czy wskazane jest aby zdecydować się na tego typu sposób reklamy?

Billboard sponsorski, nazywany także planszą sponsorską, to ośmiosekundowa demonstracja telewizyjna transmitowana wspólnie z programem telewizyjnym i jego trailerami. Przyzwoicie obrobione billboardy sponsorskie stanowią ciekawą alternatywę do szablonowych spotów reklamowych emitowanych w blokach reklamowych lub stanowić mogą ich uzupełnienie.

Bilboard
Opracowanie: Marcel Ekkel
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Billboard sponsorski nadawany jest przed i po danym programie telewizyjnym i także przed i po jego teaserach. Wspólnie z powtórkami programu pozyskuje się relatywnie znaczną dawkę emisji, przy czym ważne jest, iż blok sponsorski nie jest tak długi jak przeciętny blok reklamowy. Ogół nie może trwać dłużej niż 25 sekund. Reklamy tego typu mają drobne ograniczenia ustawowe określone przez przepisy o sponsorowaniu programów telewizyjnych.

Ważne jest, aby były odmienne od prostych spotów reklamowych i stanowczo wskazywały sponsora, natomiast treść wizualna może być oryginalnie modyfikowana. Pewnym "utrudnieniem" jest tutaj dość przykrótki czas trwania samego billboardu i jego oficjalne ograniczenia. Przedsiębiorstwa trudzące się tego rodzaju reklamami egzystują i żywiołowo funkcjonują w każdym mieście. Wpisując w wyszukiwarkę hasło: "Billboard Warszawa" bądź "Billboard Kraków" niewątpliwie odnajdziemy wiele propozycji na ten temat - billboardy-reklama.pl/billboardy-krakow.html.

By wybić się spośród innego rodzaju spółek i dodatkowo mieć poprawną renomę na rynku, przedsiębiorstwa gwarantują przeróżne wyjścia pomysłowe dla billboardów sponsorskich, a zarazem z zachowaniem ustanowień reklamowych, zasad sztuki filmowej a także wszelkich norm technicznych i jakościowych.

1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.