
Nie powinna być to reklama byle gdzie – powinna być umiejscowiona w lokalizacji, gdzie jak najwięcej klientów będzie miało sposobność ją zobaczyć. Wyjściem w tych warunkach jest reklama w autobusie (przykładowo: więcej). Jest to wyborne pole, gdzie każdego dnia jeżdżą multum osób, więc potencjalnych zainteresowanych. Ponad to gama ich lat jest bardzo rozpięta, jest to bardzo ważną informacją dla tych, którzy swój artykuł przewidzieli dla szerokiej grupy użytkowników, jednocześnie dla tych młodszych, jak również tych dojrzalszych wiekiem. Reklama w autobusie nie ma okazji by zostać nie spostrzeżoną. W człowieczej naturze jest badanie swojego środowiska, w małej powierzchni pojazdu ich wzrok bez wątpienia spocznie na naszej afiszu. Prócz plakaty, reklama w autobusie może być wyświetlana na monitorach LCD zamontowanych w wehikułach. Czasami występuje opcja usytuowania reklamy na karoserii pojazdu. Oczywistą zaletą reklamowania się w autobusie jest opcja częstej zamiany naszej reklamy.

Cudownie! Rozważ promocję na przystankach autobusowych! Na afisz codziennie systematycznie nadziewać się będzie wielka liczba ludzi. Promocja (zobacz pozycjonowanie stron) w tym lokalizacji będzie dobrze wyróżniona i należycie oświetlona. Dziedziny z jakich często ukazują się plakaty w komunikacji miejskiej to oświata, szkolenia językowe, mobilne wesołe miasteczka, itd. Nic nie stoi na przeszkodzie by Twoja firma również czerpała korzyści z promocji w komunikacji miejskiej! Dla zainteresowanych: www.