Ekran LED w niewielkich rozmiarach (choćby 25×100 cm) to koszt rzędu półtora, dwóch tysięcy złotych.
Wzrokowo atrakcyjne, przyciągające oko telebimy LED wykorzystuje się jako ważne narzędzie do promowania usług i produktów

Zarówno w mieście wojewódzkim jak i powiatowym ten rodzaj reklamy spotyka się z odzewem zainteresowanych klientów (medas-media).
Ten link do www przesyłka palet zadziwi Cię bardzo pozytywnie. Wyszukasz tam masę szczegółowych informacji. Zatem nie czekaj i klikaj!
Przy wyliczaniu kosztów takiej inwestycji w telebim warto wcześniej zaczerpnąć rady ekspertów zajmujących się ekranami, zestawić parametry, szczególnie zużycia prądu.
Wielu marketingowców twierdzi, że wypromowanie przez ekran LED gwarantuje większy odzew niż tradycyjna forma „nieruchomej” reklamy, czyli plakaty i billboardy. Studium przypadków pozwoli na stwierdzenie o większym odzewie na korzyść ekranów LED o kilkaset procent! Jednakże fachowcy od reklamy mający relacje właścicieli takich ekranów nie stwierdzą, że wszyscy klienci są zadowoleni z tego sposobu perswazji, np. medas-media. Parę metrów kwadratowych powierzchni na reklamę produktów to koszt 5-7 tysięcy złotych, co jak się okazuje, nie od razu zwróci się w oczekiwanym przez inwestorów czasie.
Podoba Ci się ten materiał? Jeżeli tak, to na pewno ucieszy Cię informacja, że podobny tekst jest tuż obok. Po prostu zobacz ten link odlew aluminium.
Przy konkurencji na małej powierzchni o „zwycięstwie” marketingowym zwykle przeważa wielkość ekranu LED.