Stanie w miejscu skutkuje fiaskiem finansowym i niezwykle szybko prowadzi spółkę do upadku. Skandalicznym błędem jest więc nieposzukiwanie nowych rynków.
Nie należy o tym przekonywać ani jednego szanowanego przedsiębiorcy. W ostatnich latach niebywale dużym zaciekawieniem cieszą się rynki wschodnie. Niegdyś bardzo dla nas atrakcyjne, później odrobinę zapomniane, ale w ostatnich latach na powrót cenione i powoli nasze produkty na nowo zaczynają tam trafiać. Jednakże nim to nastąpi, należy okazać się na nowych rynkach odpowiednim certyfikatem jakości rodzimych wyrobów. Chodzi tutaj szczególnie o gost certificate mówiący o ich bardzo wysokiej jakości. Z takim certyfikatem rynki wschodnie stoją przed nami otworem, bo dla potencjalnego kontrahenta to niebywale istotna wskazówka.

Źródło: http://www.flickr.com
Niebywale często też klienci zza wschodniej granicy bardzo mile postrzegają te z naszych towarów, które posiadają certyfikat higieniczny. Co on oznacza? Zwłaszcza daje pewność, że nasze towary, urządzenia lub materiały pozostają bezpieczne zarówno dla zdrowia człowieka, jak też środowiska. Taki certyfikat (zerknij tu) higieniczny to zatem nic innego jak gwarancja, iż konkretny wyrób podczas jego użytkowania nie ma niekorzystnego wpływu ani na środowisko, ani również na nasze zdrowie.
Próbując przedostać się na wschodnie rynki, warto zatroszczyć się o oba te poświadczenia. W oczach przyszłych klientów na pewno bardzo wiele dzięki temu zyskamy.